سامانه تکریم ارباب رجوع

سامانه تکریم ارباب رجوع

يكي از هدفهاي اصلي هر سازمان، جلب رضايت مشتريان و خدمت گيرندگان از طريق ارائه خدمات با كيفيت مطلوب است. در نظام اداري و اجرايي نيز رضايت مردم از خدمات دستگاههاي دولتي يكي از شاخصهاي اصلي بخش كارآموزي و رشد و توسعه مي باشد و مولفه هايي از قبيل سرعت، صحت و دقت در انجام كار مراجعان چگونگي رفتار و برخورد با خدمت گيرندگان و اطلاع رساني مناسب، عواملي هستند كه رضايمندي خدمت گيرندگان و مراجعين دستگاههاي دولتي مي شوند. به منظور ايجاد ساز و كار لازم در ارائه خدمت مطلوب مناسب و مؤثر به مردم و برخورد مناسب كاركنان با مراجعان و نهادينه شدن موضوع رضايمندي مراجعان شهرداری در راستاي اين هدف در سال 98 اقدام به تشكيل كميته « طرح تكريم ارباب رجوع » نمود.

اهم اهداف طرح تكريم ارباب رجوع
1- اطلاع رساني مناسب به مراجعين درباره نحوه خدمت رساني از طريق تابلو اعلانات، بروشور، كتاب، وب سایت رسمی شهرداری
2- بازنگري و اصلاح و مهندسي مجدد روشهاي انجام كار به منظور ايجاد سهولت و افزايش سرعت و دقت در خدمت رساني بهينه به ارباب رجوع
3- تدوين منشور اخلاقي سازمان به منظور ايجاد برخورد مشفقانه و مناسب
4- نظرخواهي از مراجعان به سازمان درباره كيفيت خدمت دهي و چگونگي برخورد كاركنان
5- ايجاد ساز و كارهاي لازم به منظور تشويق كاركنان كه موجب رضايت خدمت گيرندگان مي شوند و برخورد با كاركنان خطاكار
6- نظرسنجي از مردم درباره رضايت آنان از كيفيت خدمت رساني دستگاه

این سامانه در دست راه اندازی می باشد و در روزهای آینده از این قسمت در دسترس خواهد بود .